Hans Zuiderwijk
29 september 1958 - 27 mei 2026
En toen was het stil...
Met heel veel verdriet nemen wij afscheid van onze lieve, dappere Hans, papa en opa.Je hebt er alles aan gedaan om bij ons te blijven.
< Vorige
21 t/m 27 van 27
Gecondoleerd en heel veel sterkte, ik was een oud klasgenoot van de LTS Molenstraat, Hans maakte altijd geintjes over het Apeldoorns dialect.
Op 30 mei 2026
om 12:31 getekend door:
H.e.n.k. .V.e.l.d.h.u.i.s.
Dit is niet ok
om 12:31 getekend door:
H.e.n.k. .V.e.l.d.h.u.i.s.
Gecondoleerd en heel veel sterkte!
Op 30 mei 2026
om 12:22 getekend door:
A.s.t.r.i.d.
Dit is niet ok
om 12:22 getekend door:
A.s.t.r.i.d.
Ik zal nooit vergeten hoe Hans mijn vader (Gerbert) dronken voerde in onze achtertuin met een fles meegebrachte Apfelkorn… wat hebben we gelachen.
Groetjes, TWee
Groetjes, TWee
Op 30 mei 2026
om 12:17 getekend door:
T.h.i.r.z.a. .W.e.e.n.i.n.k.
Dit is niet ok
om 12:17 getekend door:
T.h.i.r.z.a. .W.e.e.n.i.n.k.
En dan is het ineens stil.
Hans, we gingen al bijna 30 jaar terug. Vanaf 1998,waren we collega's. Jij daar achterin jouw domein van AMK. De verkoop van de Oilsavers bracht ons in 2015 weer samen. Wat was het altijd leuk en ook gezellig. Jouw uitvindingen deed je boven op zolder. Je was altijd wel ergens mee aan het experimenteren.
Ik wil Nanda, kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte wensen om met dit verlies om te moeten gaan.
Je gaat echt gemist worden, Hans!
Tot ooit!
Hans, we gingen al bijna 30 jaar terug. Vanaf 1998,waren we collega's. Jij daar achterin jouw domein van AMK. De verkoop van de Oilsavers bracht ons in 2015 weer samen. Wat was het altijd leuk en ook gezellig. Jouw uitvindingen deed je boven op zolder. Je was altijd wel ergens mee aan het experimenteren.
Ik wil Nanda, kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte wensen om met dit verlies om te moeten gaan.
Je gaat echt gemist worden, Hans!
Tot ooit!
Op 30 mei 2026
om 12:02 getekend door:
G.e.r.b.e.r.t. .W.e.e.n.i.n.k.
Dit is niet ok
om 12:02 getekend door:
G.e.r.b.e.r.t. .W.e.e.n.i.n.k.
Wij hebben beiden goede herinneringen aan Hans.Herman heeft een prima collega aan hem gehad en vanaf 2010 kon Renee gezellig met hem chatten over foto's en illustraties die Hans bij haar schrijfsels zou kunnen maken. Dat is er helaas nooit echt van gekomen. We wisten natuurlijk dat het niet goed ging,maar ook dat Hans een knokker was,die niet makkelijk opgaf Ook wij zijn erg geschrokken.Wij wensen de familie heel veel sterkte bij dit zware verlies. Herman Kok & Renee van Hensbergen
Op 30 mei 2026
om 11:55 getekend door:
H.e.r.m.a.n. .e.n. .R.e.n.e.e.
Dit is niet ok
om 11:55 getekend door:
H.e.r.m.a.n. .e.n. .R.e.n.e.e.
Potverdorie wat schrikken. Ik ken Hans vanuit mijn AMK tijd en zo af en toe even kort berichtje naar elkaar over en op Terschelling.
Onlangs was ik er nog en bedacht me toen ook ik moet Hans weer eens contacten.
Maar nu dit 😢
Alles lijkt altijd maar door te gaan maar das nie waar.
Ik wil alle familie en vrienden heel veel sterkte wensen bij dit verlies.
😢❤️💪🙏🏼
Onlangs was ik er nog en bedacht me toen ook ik moet Hans weer eens contacten.
Maar nu dit 😢
Alles lijkt altijd maar door te gaan maar das nie waar.
Ik wil alle familie en vrienden heel veel sterkte wensen bij dit verlies.
😢❤️💪🙏🏼
Op 30 mei 2026
om 11:18 getekend door:
H.e.n.k. .v.a.n. .B.e.u.s.e.k.o.m.
Dit is niet ok
om 11:18 getekend door:
H.e.n.k. .v.a.n. .B.e.u.s.e.k.o.m.
Eindelijk je rust gevonden. We gaan je missen pap.
Op 30 mei 2026
om 11:03 getekend door:
N.i.c.k.
Dit is niet ok
om 11:03 getekend door:
N.i.c.k.
Dit register is aangemaakt door:
Nick Zuiderwijk
op 30 mei 2026
en blijft zichtbaar tot:
30 juli 2026
Contact met beheerder >
Nick Zuiderwijk
op 30 mei 2026
en blijft zichtbaar tot:
30 juli 2026
Contact met beheerder >
Contact met Nick Zuiderwijk:
Een blijvende herinnering aan: