Hans Zuiderwijk
29 september 1958 - 27 mei 2026
En toen was het stil...
Met heel veel verdriet nemen wij afscheid van onze lieve, dappere Hans, papa en opa.Je hebt er alles aan gedaan om bij ons te blijven.
1 t/m 20 van 28
Volgende >
Lieve Nanda, Carlijn en Nick, gecondoleerd met het grote verlies. Met verbazing hebben we het bericht gelezen, Hans overleden, dat hadden we niet zien aankomen. Alle herinneringen vliegen voorbij, vooral de Apeldoornse Boys tijd en de derde helften bij de spelers thuis. Wij wensen jullie heel veel sterkte toe de komende tijd. Liefs Dick en Norma
Op 7 juni 2026
om 12:36 getekend door:
D.i.c.k. .B.e.l.t.
Dit is niet ok
om 12:36 getekend door:
D.i.c.k. .B.e.l.t.
Gecondoleerd Nanda, Carlijn, Nick en kleinkinderen met dit grote verlies. Ik heb Hans heel erg lang geleden leren kennen en ik ben trots dat ik hem de heerlijke bapao heb leren maken. Hij heeft dan wel z’n eigen vulling verzonnen, maar hij heeft er hopelijk van genoten.
Heel veel sterkte, liefde en kracht toegewenst
Liefs Patricia
Heel veel sterkte, liefde en kracht toegewenst
Liefs Patricia
Op 3 juni 2026
om 23:54 getekend door:
P.a.t.r.i.c.i.a. .J.S.
Dit is niet ok
om 23:54 getekend door:
P.a.t.r.i.c.i.a. .J.S.
Hallo Nanda, Nick en Carlijn en kleinkinderen.
Jullie man, vader en ooa heb ik leren kennen nog in de AMK tijd alwaar Hans tot het slechter ging aldaar de overstap maakte tot het ondernemerschap. Hans was van goede doen, opgewekt en vast beraden iets voor zichzelf te willen doen. Zo gezegd, zo gedaan. Een ruimte en machines werden in gebruik genomen en hup, aktie... De resultaten waren alleen niet voldoende om van te leven, Nanda was er ook ongerust over...zodoende heb ik Hans en BTB-Arij met elkaar kennis laten maken, waaruit Hans met zijn nieuwe job meer voldoening vond. Hij is er tot zijn pensioen gebleven. Helaas is dat pensioen veel te kort genoten. Ups en down kwamen met regelmaat langs. Hans hield van het leven en heeft volgens mij daar ook wel vruchten van geplukt. Achteraf dus te kort genoten.
Een mooie kerel die deze aardkloot en zijn naasten achterlaat. Trots om Hans te hebben mogen kennen...
Liefs en sterkte. Wim.
Jullie man, vader en ooa heb ik leren kennen nog in de AMK tijd alwaar Hans tot het slechter ging aldaar de overstap maakte tot het ondernemerschap. Hans was van goede doen, opgewekt en vast beraden iets voor zichzelf te willen doen. Zo gezegd, zo gedaan. Een ruimte en machines werden in gebruik genomen en hup, aktie... De resultaten waren alleen niet voldoende om van te leven, Nanda was er ook ongerust over...zodoende heb ik Hans en BTB-Arij met elkaar kennis laten maken, waaruit Hans met zijn nieuwe job meer voldoening vond. Hij is er tot zijn pensioen gebleven. Helaas is dat pensioen veel te kort genoten. Ups en down kwamen met regelmaat langs. Hans hield van het leven en heeft volgens mij daar ook wel vruchten van geplukt. Achteraf dus te kort genoten.
Een mooie kerel die deze aardkloot en zijn naasten achterlaat. Trots om Hans te hebben mogen kennen...
Liefs en sterkte. Wim.
Op 3 juni 2026
om 18:22 getekend door:
W.i.m. .P.e.t.e.r.s.
Dit is niet ok
om 18:22 getekend door:
W.i.m. .P.e.t.e.r.s.
Lieve Nanda, Nick en Carlijn, gecondoleerd met het enorme verlies van jullie echtgenoot, vader en opa. We wensen jullie allemaal heel veel sterkte, liefde en steun tijdens deze moeilijke periode.
Op 2 juni 2026
om 21:27 getekend door:
A.l.e.x.a.n.d.r.a. .e.n. .R.o.b.i.n.
Dit is niet ok
om 21:27 getekend door:
A.l.e.x.a.n.d.r.a. .e.n. .R.o.b.i.n.
Met grote verbazing en verslagenheid kreeg ik het bericht van het overlijden van Hans. Als leverancier kwam ik graag bij Hans,
zijn verhalen en levenslust waren altijd een inspiratie voor mij, ik zal Hans herinneren als een fijn en sociaal mens. Wij willen jullie allen heel veel sterkte wensen met dit grote verlies.
Liefs Marcel en Myranda
zijn verhalen en levenslust waren altijd een inspiratie voor mij, ik zal Hans herinneren als een fijn en sociaal mens. Wij willen jullie allen heel veel sterkte wensen met dit grote verlies.
Liefs Marcel en Myranda
Op 2 juni 2026
om 19:47 getekend door:
M.a.r.c.e.l. .P.a.l.s.e.n.b.a.r.g.
Dit is niet ok
om 19:47 getekend door:
M.a.r.c.e.l. .P.a.l.s.e.n.b.a.r.g.
Mooie tijd gehad bij btb...
Jou humor vindingrijkheid en goede gesprekken en biertjes/baco's zal ik echt missen.
Nanda carlijn en nick en kleinkinderen alle sterkte gewenst!
Jou humor vindingrijkheid en goede gesprekken en biertjes/baco's zal ik echt missen.
Nanda carlijn en nick en kleinkinderen alle sterkte gewenst!
Op 2 juni 2026
om 18:49 getekend door:
A.l.w.i.n. .b.o.e.l.
Dit is niet ok
om 18:49 getekend door:
A.l.w.i.n. .b.o.e.l.
Wat vreselijk om te horen dat jullie vader, grootvader en echtgenoot is overleden. Ik wil jullie in deze moeilijke tijd mijn oprechte medeleven betuigen. Ik hoop dat jullie troost vinden in de herinneringen die jullie samen hebben en in de liefde van de mensen om jullie heen. Mijn gedachten gaan uit naar jullie allemaal.
Op 2 juni 2026
om 17:10 getekend door:
E.s.r.a.
Dit is niet ok
om 17:10 getekend door:
E.s.r.a.
Gecondoleerd met het overlijden van jullie man, vader en opa. Wat een verdrietig verlies. Namens onze hele familie wensen wij jullie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd. We hopen dat jullie veel steun, kracht en troost bij elkaar kunnen vinden in de komende periode.
Op 2 juni 2026
om 8:42 getekend door:
F.a.m... .v.a.n. .S.p.e.n.g.e.n.
Dit is niet ok
om 8:42 getekend door:
F.a.m... .v.a.n. .S.p.e.n.g.e.n.
Lieve Nanda, Nick, Carlijn en natuurlijk alle kleinkinderen.
Wat een verdrietig nieuws. Wij hebben Hans voornamelijk bij verjaardagen van de kleinkinderen meegemaakt en herinneren hem als een hartelijke man die voor de nodige lol zorgde.
Wij wensen jullie heel veel sterkte met het verlies van jullie man, vader en opa.
Wat een verdrietig nieuws. Wij hebben Hans voornamelijk bij verjaardagen van de kleinkinderen meegemaakt en herinneren hem als een hartelijke man die voor de nodige lol zorgde.
Wij wensen jullie heel veel sterkte met het verlies van jullie man, vader en opa.
Op 1 juni 2026
om 19:56 getekend door:
F.a.m.i.l.i.e. .B.u.u.r.s.
Dit is niet ok
om 19:56 getekend door:
F.a.m.i.l.i.e. .B.u.u.r.s.
Gecondoleerd… Wat een verschrikkelijk nieuws. Heel erg veel sterkte met het verlies van deze warme man,vader,Opa en persoonlijkheid!
Op 31 mei 2026
om 11:56 getekend door:
P.a.u.l.
Dit is niet ok
om 11:56 getekend door:
P.a.u.l.
Jemig Hans, 2,5 week geleden zat je nog naast mij aan mijn bureau. Zoals altijd optimistisch over de stand van zaken en vol plannen om nog op je zolder aan de gang te gaan. Helaas mag dat niet zo zijn.
Familie gecondoleerd en heel veel sterkte met dit grote verlies.
Lieve groet, Monique Dijk
Familie gecondoleerd en heel veel sterkte met dit grote verlies.
Lieve groet, Monique Dijk
Op 31 mei 2026
om 9:36 getekend door:
M.o.n.i.q.u.e. .D.i.j.k.
Dit is niet ok
om 9:36 getekend door:
M.o.n.i.q.u.e. .D.i.j.k.
Lieve Nanda, Nick en Carlijn, Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verlies. Natuurlijk ook voor de kleinkinderen. Wat blijft zijn voor mij de fijne herinneringen aan mijn grote neef Hans. In het bijzonder de keren dat we als familie op vakantie in Oostenrijk waren of op de camping in Beekbergen. Eén fijne neef en trotse vader.
Op 31 mei 2026
om 8:27 getekend door:
A.r.i.e. .B.o.e.k.e.e.
Dit is niet ok
om 8:27 getekend door:
A.r.i.e. .B.o.e.k.e.e.
Lieve Nanda en kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte met het verlies van Hans.ik ben erg geschrokken. In onze AMK tijd leren kennen als een altijd bijzonder persoon, en vakman machinale bewerking en later als inkoper en magazijn beheerder. Jij ontfermde zich over onze Afrikaanse stage David Cammuselie, en dronken samen een vrolijk borreltje.
Op 31 mei 2026
om 8:04 getekend door:
J.a.n. .v.a.n. .d.e.n. .H.e.u.v.e.l.
Dit is niet ok
om 8:04 getekend door:
J.a.n. .v.a.n. .d.e.n. .H.e.u.v.e.l.
Ik schrik. Dacht afgelopen week nog aan hem. Samen gevoetbald bij Apeldoornse Boys. Verkering met José die later mijn vriendin werd. Legerschoenen bij de dumpzaak. Drummen. Stil
Sterkte voor de familie.
Sterkte voor de familie.
Op 30 mei 2026
om 23:15 getekend door:
M.a.r.k. .V.o.s.
Dit is niet ok
om 23:15 getekend door:
M.a.r.k. .V.o.s.
Jeetje hier werd ik ook echt stil van. Een dappere strijd, maar nu de rust. Drink je boven een drankje met paps?
Nanda, Nick, Carlijn en alle andere naasten heel veel sterkte voor nu maar ook zeker voor de tijd die nog gaat komen
Nanda, Nick, Carlijn en alle andere naasten heel veel sterkte voor nu maar ook zeker voor de tijd die nog gaat komen
Op 30 mei 2026
om 21:31 getekend door:
N.a.n.d.a. .v.a.n. .d.e.r. .S.c.h.r.i.e.r.
Dit is niet ok
om 21:31 getekend door:
N.a.n.d.a. .v.a.n. .d.e.r. .S.c.h.r.i.e.r.
Ha Nanda
Wat een schrik vreselijk!
Ik wensbjou de kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte toe! Ik denk aan jullie!
Wat een schrik vreselijk!
Ik wensbjou de kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte toe! Ik denk aan jullie!
Op 30 mei 2026
om 18:26 getekend door:
L.i.e.s. .D.u.k.k.e.r.
Dit is niet ok
om 18:26 getekend door:
L.i.e.s. .D.u.k.k.e.r.
Jeetje zeg wat schrik ik hier van.
Mijn lieve neef is er niet meer.
Nanda, Carlijn, Nick met jullie gezinnetjes, Gecondoleerd en heeeel veel kracht in deze en de komende moeilijke periode.
Ik kan het gewoon niet bevatten.
Liefs en hele dikke knuffels van mij.
Joke van Tol
Mijn lieve neef is er niet meer.
Nanda, Carlijn, Nick met jullie gezinnetjes, Gecondoleerd en heeeel veel kracht in deze en de komende moeilijke periode.
Ik kan het gewoon niet bevatten.
Liefs en hele dikke knuffels van mij.
Joke van Tol
Op 30 mei 2026
om 15:45 getekend door:
J.o.k.e. .v.a.n. .T.o.l.
Dit is niet ok
om 15:45 getekend door:
J.o.k.e. .v.a.n. .T.o.l.
Gecondoleerd en veel sterkte, liefde en kracht.
Dag Hans, bedankt voor de samenwerking bij BTB. Voor de mooie, gezellige, bijzondere en goeie brainstorm gesprekken. We gaan je missen!
Warme groet
Michel en Antwanette Croes
Dag Hans, bedankt voor de samenwerking bij BTB. Voor de mooie, gezellige, bijzondere en goeie brainstorm gesprekken. We gaan je missen!
Warme groet
Michel en Antwanette Croes
Op 30 mei 2026
om 13:52 getekend door:
C.r.o.e.s. .C.o.n.n.e.c.t.i.v.i.t.y.
Dit is niet ok
om 13:52 getekend door:
C.r.o.e.s. .C.o.n.n.e.c.t.i.v.i.t.y.
Lieve Hans, ik hoop dat je samen met papa een welverdiend en episch potje Eén aan het doen bent.
Bedankt voor alle lekkere broodjes bapao en garnalencocktail en dat je mijn auto hebt gerepareerd met een lampenkap. Je was een lieve en gezellige oom. We gaan je missen en wensen iedereen enorm veel sterkte, liefde en kracht.
Kus en knuffel,
Maaike en Fenneke
Bedankt voor alle lekkere broodjes bapao en garnalencocktail en dat je mijn auto hebt gerepareerd met een lampenkap. Je was een lieve en gezellige oom. We gaan je missen en wensen iedereen enorm veel sterkte, liefde en kracht.
Kus en knuffel,
Maaike en Fenneke
Op 30 mei 2026
om 13:29 getekend door:
F.e.n.n.e.k.e. .e.n. .M.a.a.i.k.e.
Dit is niet ok
om 13:29 getekend door:
F.e.n.n.e.k.e. .e.n. .M.a.a.i.k.e.
We missen je nu al pap ❤️
Op 30 mei 2026
om 13:01 getekend door:
C.a.r.l.i.j.n.
Dit is niet ok
om 13:01 getekend door:
C.a.r.l.i.j.n.
1 2 Volgende >
Dit register is aangemaakt door:
Nick Zuiderwijk
op 30 mei 2026
en blijft zichtbaar tot:
30 juli 2026
Contact met beheerder >
Nick Zuiderwijk
op 30 mei 2026
en blijft zichtbaar tot:
30 juli 2026
Contact met beheerder >
Contact met Nick Zuiderwijk:
Een blijvende herinnering aan: