Marijn Kandelaars

Marijn Kandelaars

31 oktober 1971 - 25 mei 2026
Met verdriet hebben wij totaal onverwacht afscheid moeten nemen van onze collega Marijn Kandelaars. Marijn was teamlead Connectivity bij Information & Library Services (ILS) - Radboud Universiteit.
Hij is op 25 mei in zijn slaap overleden. Marijn is 54 jaar oud geworden.

Marijn was sinds 1 november 2022 werkzaam bij het ILS. Hij was voor velen van ons veel meer dan alleen een collega. Met zijn positieve energie, oprechte interesse in medewerkers en zijn goedlachse karakter wist hij mensen te verbinden en vertrouwen te geven. Hij stond altijd “aan”, zat vol energie en was altijd volledig zichzelf, what you see is what you get. Marijn was een sportman, in hart en nieren. Hij zat graag op de fiets, bij voorkeur een wielrennersfiets. Naar zijn werk fietste hij van Handel naar Boxmeer, om daar de trein te pakken naar Nijmegen. En als die trein weer eens een keer was uitgevallen dan fietste hij gewoon door naar de campus. Niks geen stress, ik kan er verder toch niks aan veranderen, zei hij dan.

Het is moeilijk te bevatten dat Marijn er niet meer is. We zijn dankbaar voor alles wat hij voor ons team en de organisatie heeft betekend. Zijn energie, betrokkenheid en manier van werken zullen nog lang voelbaar blijven.
Onze gedachten gaan uit naar zijn familie, vrienden en iedereen die dichtbij hem stond. Wij wensen hen veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

Namens het team Connectivity – Information & Library Services - Radboud Universiteit Nijmegen
Condoleance toevoegen X sluiten
Uw naam:

Uw email (wordt niet gepubliceerd):


Gedenktekst:
 annuleren
Wilt u een SMS ontvangen direct als er een nieuw nationaal register geopend wordt? Stuur dan CONDO AAN naar 3010

We versturen nooit meer dan 5 berichten per week. Deze abonnementsdienst kost 25 cent per ontvangen bericht. U kunt zich afmelden door CONDO STOP te sms-en naar 3010.
        1 t/m 20 van 73        Volgende >
Zo niet te bevatten en zo oneerlijk. Mensen zoals jij Marijn kan de wereld zo ontzettend goed gebruiken. Ik herken je in alles wat hier geschreven is; we gaan je ontzettend missen. Heel veel sterkte voor al jouw dierbaren en naasten. 
Op 5 juni 2026
om 13:12 getekend door:
M.a.t.h.i.l.d.e.
Dit is niet ok
We zijn erg geschrokken van dit zo plotselinge overlijden van Marijn. Wat een onwerkelijke gedachte dat Marijn er ineens niet meer is. Marijn was een enorm fijn mens. We wensen iedereen om Marijn heen alle sterkte en kracht om dit enorme verlies een plekje te geven. Namens de medewerkers Axians 
Op 5 juni 2026
om 11:59 getekend door:
A.x.i.a.n.s. .m.e.d.e.w.e.r.k.e.r.s.
Dit is niet ok
Ik schrik van de advertentie van het plotseling overlijden van Marijn. Ik ken Marijn als collega van IBN en als fietscollega via Strava. Veel sterkte allemaal. 
Op 4 juni 2026
om 19:27 getekend door:
A.J.P. .S.m.i.t.s.
Dit is niet ok
Het voelt onwerkelijk dat Marijn er niet meer is. Hij was een positieve en enthousiaste collega. En volgens mij ook erg trots op zijn werk. Hij nam regelmatig contact met mij of mijn collega's op wanneer hij een succes wilde delen, om de rest van de universiteit te laten weten welke mijlpalen hij en zijn team bereikten. Enkele weken geleden heeft mijn collega hem nog geïnterviewd, het artikel is slechts enkele weken geleden gepubliceerd...

Ik weet nog dat ik Marijn een keer tegen kwam tijdens Serious Request in Nijmegen. En hoewel ik hem toen nog niet goed kende, begon hij meteen gezellig te kletsen. Zijn openheid en enthousiasme waren meteen heel aanstekelijk. En dat merkte ik ook op de werkvloer. We gaan een fijne collega missen binnen de divisie.

Ik wens de familie, vrienden en (directe) collega's van Marijn heel veel sterkte met dit grote verlies. 
Op 3 juni 2026
om 19:32 getekend door:
A.l.y.s.s.a. .J.o.u.s.m.a.
Dit is niet ok
Het verlies van Marijn kwam als donderslag bij heldere hemel. Ik leef erg mee met de familie en directe collega's en wens iedereen sterkte in zijn eigen verwerking. 
Op 3 juni 2026
om 13:53 getekend door:
N.i.c.o. .O.u.w.e.h.a.n.d.
Dit is niet ok
Ik herken wat velen hier schrijven. Hoewel ik Marijn niet zo vaak sprak, maakte hij altijd indruk als een positief, vriendelijk en behulpzaam persoon. Zijn vakkennis en open houding gaven je meteen het gevoel dat je hem al langer kende. Veel sterkte gewenst aan iedereen die hem moet missen. 
Op 3 juni 2026
om 12:10 getekend door:
M.a.r.c. .B.ö.g.e.l.s.
Dit is niet ok
Ik kan me het moment nog herinneren dat Marijn bij ons begon. In de hal van Forum werden we aan elkaar voorgesteld. Marijn, erg vrolijk en enthousiast om te beginnen aan zijn nieuwe baan. Ik aangenaam verrast door de positiviteit die hij uitstraalde en meteen het ‘Brabantse geouwehoer’. Op de een of andere manier had Marijn de gave om ‘echt contact’ te maken waardoor je leek alsof je hem al veel langer kende (of kwam dat in mijn geval door onze gezamenlijke Brabantse roots?).

We hebben niet heel veel samengewerkt, maar de vrolijke ‘Hé Fiona’ als we elkaar tegenkwamen zal ik nooit vergeten. Het trieste bericht kwam dan ook binnen als een schok en het is nog steeds niet te bevatten.

Ik wens zijn gezin en iedereen die dit raakt veel sterkte en kracht bij dit grote gemis.

Fiona 
Op 3 juni 2026
om 11:45 getekend door:
F.i.o.n.a. .B.u.s.
Dit is niet ok
Ik was even stil toen ik het bericht hoorde. Ik heb fijn samen mogen werken met Marijn. Ik heb hem altijd als een heel vriendelijk en open persoon ervaren.

Ik wil de familie, vrienden, collega's en bekenden van Marijn heel veel sterkte toewensen. 
Op 2 juni 2026
om 22:00 getekend door:
G.i.j.s. .J.a.n.s.s.e.n.
Dit is niet ok
Gecondoleerd en veel sterkte gewenst met het verwerken van dit plotselinge verlies.

Ik herinner Marijn als een vrolijke, energieke en betrokken collega waar je heel fijn mee samen kon werken. Een goed mens met het hart op de juiste plek. 
Op 2 juni 2026
om 12:28 getekend door:
V.i.n.c.e.n.t. .W.e.s.s.e.l.i.n.g.
Dit is niet ok
Vol ongeloof heb ik het bericht van het plotselinge overlijden van Marijn ontvangen. Hij zal mij altijd bijblijven als een fijne relatie, iemand met wie het bijzonder prettig was om te sparren en samen tot oplossingen te komen.
Marijn stond altijd open voor een andere ideeën, bracht energie in elk gesprek en was er altijd wanneer het nodig was. Zijn betrokkenheid en positiviteit maken zijn overlijden tot een groot gemis.
Ik ben dankbaar dat ik met hem heb mogen samenwerken. Zijn warmte, inzet en openheid blijven in herinnering.
Ik wens alle nabestaanden alle sterkte en wijsheid toe in deze moeilijke tijd. 
Op 2 juni 2026
om 10:56 getekend door:
T.o.n. .N.i.j.d.a.m.
Dit is niet ok
Ik kende je niet heel goed, maar de keren dat we elkaar spraken voelden altijd vertrouwd. Net of we elkaar al langer kenden. Ook allebei afkomstig uit Brabant. Iemand die altijd oprecht geïnteresseerd was.

We gaan je missen als collega, maar nog meer als mens.

Heel veel sterkte voor de familie, vrienden en naaste collega's van Marijn. 
Op 2 juni 2026
om 10:05 getekend door:
F.r.a.n.k. .K.r.e.m.e.r.s.
Dit is niet ok
Behoorlijk onwerkelijk zo van de een op de andere dag, ik zal nog vaak aan je terugdenken Marijn.

Het was altijd fijn een praatje met je te maken, betrokkenheid zat nooit ver weg. Ook was het prettig om met je te overleggen, te luisteren en stond je op een hele fijne manier open voor eventuele kritiek en wedervragen.

Heel veel sterkte voor de naaste familie en vrienden van Marijn. 
Op 2 juni 2026
om 9:04 getekend door:
M.e.l.l.e. .B.o.o.t.
Dit is niet ok
Ongelofelijk dat Marijn er niet meer is. We gaan een fijne vrolijke collega missen.

Heel veel sterkte voor de familie en vrienden van Marijn. 
Op 2 juni 2026
om 8:27 getekend door:
T.o.n. .v.a.n. .d.e.n. .B.e.r.g.
Dit is niet ok
Altijd behulpzaam, altijd vriendelijk en met een goed gevoel voor humor. We missen een zeer gewaardeerd collega. Heel veel sterkte voor de familie, vrienden en collega's van Marijn. 
Op 1 juni 2026
om 17:32 getekend door:
L.a.r.s. .B.u.r.g.e.r.s.
Dit is niet ok
Ongelooflijk dat Marijn er niet meer is. Ik zal Marijn blijven herinneren als een altijd vriendelijke, betrokken en fijne collega. Heel veel sterkte voor de familie, vrienden en collega's van Marijn. 
Op 1 juni 2026
om 16:05 getekend door:
R.u.u.d. .v.a.n. .K.r.u.i.j.s.b.e.r.g.e.n.
Dit is niet ok
Vorige week kreeg ik een telefoontje dat je liever nooit wilt hebben.

"Marijn is niet meer wakker geworden."

Vol ongeloof werd na een paar minuten de verbinding verbroken en bleef ik achter met mijn gedachten en die waren gelijk bij zijn gezin, waar hij zó trots op was.

Dat het leven oneerlijk is, dat kan ik helaas beamen.
Maar dat het zó oneerlijk kan zijn… tja.

Wat doe je dan? Schreeuwen, huilen, vloeken…
Ja, dat heb ik allemaal gedaan.

Marijn, een vrolijke noot, vol enthousiasme.
En misschien nog wel het belangrijkste: een warme Brabander, een echte mensenmens.
Problemen kende hij niet, een probleem neee Tamira dat kennen we niet we hebben een uitdaging…maak je vooral niet druk.

Altijd in voor een gezellig praatje over het mooie leven want genieten, dat was echt zijn ding.

De tranen biggelen vandaag nog ietsjes meer over mijn wangen, maar toch kijk ik met een grote lach terug op Marijn want dat was hij, de man met de grote lach!

Dikke sterkte knuffels !!! 
Op 1 juni 2026
om 14:42 getekend door:
T.a.m.i.r.a. .W.i.l.l.e.m.s.
Dit is niet ok
Sommige mensen voelen al heel snel als vertrouwd en bekend. Dat was voor mij ook zo bij Marijn. Hoewel ons contact kort is geweest, heeft Marijn een indruk achtergelaten die ik niet snel zal vergeten.

Ik wil mijn oprechte medeleven betuigen aan iedereen die dicht bij Marrijn stond en die hem zal missen. Ik wens familie, vrienden en alle naasten veel kracht, steun en liefde toe in deze moeilijke tijd.

Rust zacht, Marijn. 
Op 1 juni 2026
om 12:05 getekend door:
K.e.v.i.n. .P.e.l.u.p.e.s.s.y.
Dit is niet ok
Het voelt nog steeds onwerkelijk. Veel sterkte gewenst aan de geliefden en nabestaanden van Marijn. 
Op 1 juni 2026
om 11:09 getekend door:
M.a.u.r.i.t.z. .K.l.e.y.n.
Dit is niet ok
Goed gelachen en kwinkslagen uitgedeeld, helaas niet meer... 
Op 1 juni 2026
om 10:20 getekend door:
N.i.k.o. .s.t.o.l.w.i.j.k.
Dit is niet ok
Met verslagenheid dit nare bericht ontvangen. Ik ken Marijn als een fijne prettige energierijke team leider in de periode dat we veel samenwerkten.
Ik wens vrienden, familie, collega's heel veel sterkte met dit grote verlies.Vooral je gezin heel veel sterkte toegewenst. 
Op 1 juni 2026
om 10:16 getekend door:
T.h.e.o. .L.e.e.t.h.e.r.
Dit is niet ok
       1 2 3 4       Volgende >
Dit register is aangemaakt door:
Ciprian Jitaru
op 28 mei 2026
en blijft zichtbaar tot:
28 juli 2026
Contact met beheerder >
Contact met Ciprian Jitaru:


  annuleren

Register verlengen >
Een blijvende herinnering aan:

Marijn Kandelaars

U kunt van dit register en de toegevoegde condoleances zelf een boekje maken en laten drukken. Meer info >

Nieuw boekje maken >
Hou me op de hoogte
Wilt u op de hoogte gehouden worden als er nieuwe (nationale) registers geopend worden? Condoleance.nl biedt verschillende mogelijkheden om op de hoogte te blijven, zoals e-mail, Twitter en SMS. Foto