Frans Wiegersma
9 december 1966 - 25 mei 2026
Old soldiers never die, they just fade away...
Zijn liefde voor het leven blijft ons inspireren.
1 t/m 20 van 199
Volgende >
Carola, gecondoleerd met het verlies en heel veel sterkte.
gr Henk de Pater (Lima 6 Support Command)
gr Henk de Pater (Lima 6 Support Command)
Op 4 juni 2026
om 9:42 getekend door:
H.e.n.k. .d.e. .P.a.t.e.r.
Dit is niet ok
om 9:42 getekend door:
H.e.n.k. .d.e. .P.a.t.e.r.
Carola en familie, gecondoleerd met dit grote en vroege verdriet.
Heb Frans een paarjaar mogen meemaken in het organiserend comitee van de 4Daagse van Nijmegen. We hadden dezelfde achtergrond, dus klikte het snel al makkelijk. Echter was mijn rode bies iets anders gevormd dan de zijne, en daar moest hij af en toe nog wel aan wennen. Maar ook wij hebben veel plezier van Frans zijn kennis en inzet mogen hebben. It is
a pitty that also middle age solders just fade away. Take your rest friend.
Heb Frans een paarjaar mogen meemaken in het organiserend comitee van de 4Daagse van Nijmegen. We hadden dezelfde achtergrond, dus klikte het snel al makkelijk. Echter was mijn rode bies iets anders gevormd dan de zijne, en daar moest hij af en toe nog wel aan wennen. Maar ook wij hebben veel plezier van Frans zijn kennis en inzet mogen hebben. It is
a pitty that also middle age solders just fade away. Take your rest friend.
Op 3 juni 2026
om 14:20 getekend door:
H.a.n.s. .m.e.i.j.s.
Dit is niet ok
om 14:20 getekend door:
H.a.n.s. .m.e.i.j.s.
Beste Frans rust zacht.
Wij wensen zijn familie en naasten heel sterkte toe.
Suzanne en Freek
Wij wensen zijn familie en naasten heel sterkte toe.
Suzanne en Freek
Op 3 juni 2026
om 7:38 getekend door:
F.r.e.e.k. .v.a.n. .d.e.n. .E.l.s.e.n.
Dit is niet ok
om 7:38 getekend door:
F.r.e.e.k. .v.a.n. .d.e.n. .E.l.s.e.n.
Het overlijden van Frans heeft ons diep geraakt. We denken met dankbaarheid terug aan de tijd die we samen in het bedrijf hebben doorgebracht en aan de vele momenten waarop hij indruk op ons maakte met zijn behulpzaamheid, menselijkheid en professionaliteit. Zulke ontmoetingen blijven ons bij.
Ons oprechte medeleven gaat uit naar zijn familie en iedereen die hem na stond. Mogen zij in deze moeilijke tijd steun en troost vinden.
De collega’s van KondorWessels Duitsland
Ons oprechte medeleven gaat uit naar zijn familie en iedereen die hem na stond. Mogen zij in deze moeilijke tijd steun en troost vinden.
De collega’s van KondorWessels Duitsland
Op 2 juni 2026
om 11:21 getekend door:
R.o.b. .d.e. .M.a.n.
Dit is niet ok
om 11:21 getekend door:
R.o.b. .d.e. .M.a.n.
Lieve familie, vrienden en bekenden.
Gecondoleerd, en heel veel sterkte gewenst.
Ik heb lang geleden een tijd met Frans mogen samenwerken.
Hij was een fijne en doortastende collega.
Rust zacht Frans.
Gecondoleerd, en heel veel sterkte gewenst.
Ik heb lang geleden een tijd met Frans mogen samenwerken.
Hij was een fijne en doortastende collega.
Rust zacht Frans.
Op 2 juni 2026
om 8:10 getekend door:
M.a.a.r.t.e.n. .d.e. .V.r.i.e.s.
Dit is niet ok
om 8:10 getekend door:
M.a.a.r.t.e.n. .d.e. .V.r.i.e.s.
Beste Carola, familie, vrienden, nabestaanden,
Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies van Frans. Wat zal hij gemist worden!
Ik ken Frans als een zachtmoedige, daadkrachtige collega en manager met een hart van goud. Helaas heb je maar kort bij Hanab kunnen werken. Zowel daar als bij VolkerWessels hebben we samen de IT-architectuur verder gebracht met onze mede-architecten. En wat hadden we samen zoveel mooie, leuke en uitdagende ideeën om de enterprise architectuur als team bij Hanab verder te brengen... Je werk leeft voort in ieder die jij geïnspireerd hebt met je kennis en kunde. Dank voor alles wat ik van je heb mogen leren.
We gaan je missen Frans, rust in vrede.
Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies van Frans. Wat zal hij gemist worden!
Ik ken Frans als een zachtmoedige, daadkrachtige collega en manager met een hart van goud. Helaas heb je maar kort bij Hanab kunnen werken. Zowel daar als bij VolkerWessels hebben we samen de IT-architectuur verder gebracht met onze mede-architecten. En wat hadden we samen zoveel mooie, leuke en uitdagende ideeën om de enterprise architectuur als team bij Hanab verder te brengen... Je werk leeft voort in ieder die jij geïnspireerd hebt met je kennis en kunde. Dank voor alles wat ik van je heb mogen leren.
We gaan je missen Frans, rust in vrede.
Op 1 juni 2026
om 21:45 getekend door:
L.e.r.o.y. .E.c.k.e.r.
Dit is niet ok
om 21:45 getekend door:
L.e.r.o.y. .E.c.k.e.r.
Lieve familie, vrienden en kennissen van Frans,
Wat een ongelooflijk verdrietig nieuws. Frans was altijd een gewaardeerde collega om mee te werken en een fijn mens om in de buurt te hebben.
Gecondoleerd met dit verlies ❤️
Wat een ongelooflijk verdrietig nieuws. Frans was altijd een gewaardeerde collega om mee te werken en een fijn mens om in de buurt te hebben.
Gecondoleerd met dit verlies ❤️
Op 1 juni 2026
om 20:03 getekend door:
P.a.m.e.l.a. .V.e.r.h.o.e.f. .-. .v.a.n. .K.l.a.v.e.r.e.n.
Dit is niet ok
om 20:03 getekend door:
P.a.m.e.l.a. .V.e.r.h.o.e.f. .-. .v.a.n. .K.l.a.v.e.r.e.n.
Beste familie,
Ik wens jullie veel sterkte en liefde bij het verlies van Frans. Ik heb Frans in 2005 mogen kennen tijdens de Centauer 12 op Venwoude. Hij was een fijn en warm mens.
Hugs,
Jan.
Mijn kernwaarde is Respect.
Mijn werking is dat mensen in hun kracht gaan staan.
Ik wens jullie veel sterkte en liefde bij het verlies van Frans. Ik heb Frans in 2005 mogen kennen tijdens de Centauer 12 op Venwoude. Hij was een fijn en warm mens.
Hugs,
Jan.
Mijn kernwaarde is Respect.
Mijn werking is dat mensen in hun kracht gaan staan.
Op 1 juni 2026
om 19:58 getekend door:
J.a.n. .M.o.o.i.j.
Dit is niet ok
om 19:58 getekend door:
J.a.n. .M.o.o.i.j.
Gecondoleerd met dit enorme verlies. Frans en ik hebben altijd fijn samengewerkt waarbij de lol altijd op de eerste plaats kwam. Veel geleerd van elkaar. Dit bericht overviel me enorm ♥️
Op 1 juni 2026
om 11:03 getekend door:
M.a.r.c. .W.e.b.e.r.
Dit is niet ok
om 11:03 getekend door:
M.a.r.c. .W.e.b.e.r.
Beste Carola, familie en vrienden,
Heel veel sterkte met het verlies van Frans. Ik herinner mij Frans als een erg fijne collega waar ik prettig mee heb samengewerkt. De nodige humor en onze club PSV. Als ze (PSV) weer eens gewonnen hadden en we elkaar spraken dan was het stevast Frans die "Boeruh" riep. Geweldig!
Met vriendelijke groet,
Menno Wijffels
Heel veel sterkte met het verlies van Frans. Ik herinner mij Frans als een erg fijne collega waar ik prettig mee heb samengewerkt. De nodige humor en onze club PSV. Als ze (PSV) weer eens gewonnen hadden en we elkaar spraken dan was het stevast Frans die "Boeruh" riep. Geweldig!
Met vriendelijke groet,
Menno Wijffels
Op 1 juni 2026
om 8:37 getekend door:
M.e.n.n.o. .W.i.j.f.f.e.l.s.
Dit is niet ok
om 8:37 getekend door:
M.e.n.n.o. .W.i.j.f.f.e.l.s.
Gecondoleerd en heel veel sterkte!
Op 31 mei 2026
om 19:35 getekend door:
S.y.b.r.e.n. .M.u.l.d.e.r.
Dit is niet ok
om 19:35 getekend door:
S.y.b.r.e.n. .M.u.l.d.e.r.
Lieve familie,
Het is gewoon niet te bevatten dat Frans er ineens niet meer is.
Zo onwerkelijk, zo oneerlijk!
We zagen elkaar als familie ( neven en nichten ) niet vaak, maar als we elkaar zagen was het altijd gezellig, en was je oprecht geïnteresseerd.
Jij zult door iedereen enorm gemist worden .
Carola, Annemarie, Eveline, Margriet en families heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
En Frans, rust zacht!
En mocht er daarboven dan toch iets zijn, doe iedereen een dikke hug van ons 🥰
Riny & Marcel
Het is gewoon niet te bevatten dat Frans er ineens niet meer is.
Zo onwerkelijk, zo oneerlijk!
We zagen elkaar als familie ( neven en nichten ) niet vaak, maar als we elkaar zagen was het altijd gezellig, en was je oprecht geïnteresseerd.
Jij zult door iedereen enorm gemist worden .
Carola, Annemarie, Eveline, Margriet en families heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
En Frans, rust zacht!
En mocht er daarboven dan toch iets zijn, doe iedereen een dikke hug van ons 🥰
Riny & Marcel
Op 31 mei 2026
om 18:26 getekend door:
R.i.n.y. .&. .M.a.r.c.e.l. .P.e.n.
Dit is niet ok
om 18:26 getekend door:
R.i.n.y. .&. .M.a.r.c.e.l. .P.e.n.
Lieve Frans!! Het ga je goed. Onwerkelijk dat je al bent overgegaan. Alle liefs voor je naasten. Latifa (Centaur groep Venwoude)
Op 31 mei 2026
om 9:49 getekend door:
L.a.t.i.f.a.
Dit is niet ok
om 9:49 getekend door:
L.a.t.i.f.a.
Wat een gemis...wijffie heel veel sterkte gewenst..Nathalie & Piet
Op 31 mei 2026
om 9:40 getekend door:
N.a.t.h.a.l.i.e. .O.c.k.e.l.o.e.n.
Dit is niet ok
om 9:40 getekend door:
N.a.t.h.a.l.i.e. .O.c.k.e.l.o.e.n.
Veel sterkte met dit grote gemis.
Op 30 mei 2026
om 21:10 getekend door:
A.n.n.e.m.a.r.i.e. .e.n. .F.r.a.n.s.
Dit is niet ok
om 21:10 getekend door:
A.n.n.e.m.a.r.i.e. .e.n. .F.r.a.n.s.
Gecondoleerd met dit enorme verlies.
Frans heeft voor mij, en voor vele anderen, heel veel betekend.
We gaan hem missen.
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
We gaan hem missen.
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Op 30 mei 2026
om 19:42 getekend door:
J.e.r.o.e.n. .S.a.v.e.l.s.b.e.r.g.
Dit is niet ok
om 19:42 getekend door:
J.e.r.o.e.n. .S.a.v.e.l.s.b.e.r.g.
Gecondoleerd en veel sterkte met het plotselinge overlijden van Frans.
Hij was een gerespecteerde collega bij VW en ik heb onze samenwerking altijd erg gewaardeerd.
Mijn oprechte condoleances aan alle dierbaren.
Hij was een gerespecteerde collega bij VW en ik heb onze samenwerking altijd erg gewaardeerd.
Mijn oprechte condoleances aan alle dierbaren.
Op 30 mei 2026
om 18:58 getekend door:
A.l.b.e.r.t. .O.v.e.r.w.e.g.
Dit is niet ok
om 18:58 getekend door:
A.l.b.e.r.t. .O.v.e.r.w.e.g.
Lieve Frans,
Wat een verdrietig bericht. We hebben met een bijzondere groep de Centaur gedaan. Het was heel fijn om jou in ons midden te hebben. Ik herinner me jou als een optimistisch, vriendelijk persoon met een mooie uitstraling. Veel liefs!
Lieve familie en vrienden,
Heel veel sterkte met het verlies van Frans.
Wat een verdrietig bericht. We hebben met een bijzondere groep de Centaur gedaan. Het was heel fijn om jou in ons midden te hebben. Ik herinner me jou als een optimistisch, vriendelijk persoon met een mooie uitstraling. Veel liefs!
Lieve familie en vrienden,
Heel veel sterkte met het verlies van Frans.
Op 30 mei 2026
om 13:59 getekend door:
L.i.e.s.b.e.t.h.
Dit is niet ok
om 13:59 getekend door:
L.i.e.s.b.e.t.h.
Beste Carola, familie en vrienden.
Frans, wat een schok toen ik het las, niet te bevatten, ik heb je leren kennen bij het Commcen BLS, trip naar de US op cursus satcomm, bij het mosselen eten in Harderwijk met de selecte groep (kader) commcen BLS en jij met Peter bij mij thuis, verrassing. je was een fijne vent en een toffe peer, ik heb genoten van je, Frans, R.I.P. vergeten doe ik je nooit.
Veel sterkte voor alle familie en vrienden.
Frans, wat een schok toen ik het las, niet te bevatten, ik heb je leren kennen bij het Commcen BLS, trip naar de US op cursus satcomm, bij het mosselen eten in Harderwijk met de selecte groep (kader) commcen BLS en jij met Peter bij mij thuis, verrassing. je was een fijne vent en een toffe peer, ik heb genoten van je, Frans, R.I.P. vergeten doe ik je nooit.
Veel sterkte voor alle familie en vrienden.
Op 30 mei 2026
om 10:45 getekend door:
J.o.h.n. .W.e.y.e.r.s.
Dit is niet ok
om 10:45 getekend door:
J.o.h.n. .W.e.y.e.r.s.
Frans ik heb je bij de opstart van DigiBase leren kennen als bijzonder fijne collega, oprecht en kundig. Je hebt mij indirect veel bijgespijkerd op gebied van IT, ondanks dat mijn affiniteit wat minder was, kreeg ik het gratis van je mee! Ik vind het echt heel spijtig dat dit nu al het einde is! Je was uniek, echt uniek als persoon ! Een oprecht groot dankwoord zou ik je willen geven Frans voor onze tijd samen! Sterkte familie en naasten met het verlies.
Op 30 mei 2026
om 10:07 getekend door:
M.a.r.k. .B.a.k.
Dit is niet ok
om 10:07 getekend door:
M.a.r.k. .B.a.k.
Dit register is aangemaakt door:
Carola Wiegersma - de Rijk
op 27 mei 2026
en blijft zichtbaar tot:
27 juli 2026
Contact met beheerder >
Carola Wiegersma - de Rijk
op 27 mei 2026
en blijft zichtbaar tot:
27 juli 2026
Contact met beheerder >
Contact met Carola Wiegersma - de Rijk:
Een blijvende herinnering aan: