Frans Wiegersma
9 december 1966 - 25 mei 2026
Old soldiers never die, they just fade away...
Zijn liefde voor het leven blijft ons inspireren.
Wat een schrik en wat een verdriet!
Ik ken Frans als een vriendelijke en aimabele man waar je 100% op kon vertrouwen.
Veel sterkte gewenst met dit intense verdriet.
Ik ken Frans als een vriendelijke en aimabele man waar je 100% op kon vertrouwen.
Veel sterkte gewenst met dit intense verdriet.
Op 30 mei 2026
om 7:31 getekend door:
W.u.b.b.e. .H. .V.e.l.d.h.u.i.s.
Dit is niet ok
om 7:31 getekend door:
W.u.b.b.e. .H. .V.e.l.d.h.u.i.s.
Dag Frans… wat doe je nu man. We hebben al wat meegemaakt maar dit verschrikkelijk nieuws had ik niet zien komen 😢. We zagen mekaar niet meer veel maar altijd als we mekaar ontmoeten is het alsof de vorige keer gisteren was… ik leerde je kennen in 1998 of 1999 en het dreamteam was geboren. Wat hebben we geweldige dingen samen gedaan. Die herinneringen zal ik voor altijd koesteren. Marinier, commando, blauwhelm, collega of wat je ook allemaal was… voor mij blijf je voor altijd mijn vriend en ik zal je nooit vergeten.
Sterkte voor iedereen die je gaat missen. Ik in ieder geval.
Diederik
Sterkte voor iedereen die je gaat missen. Ik in ieder geval.
Diederik
Op 30 mei 2026
om 6:00 getekend door:
D.i.e.d.e.r.i.k. .B.e.r.g.h.s.
Dit is niet ok
om 6:00 getekend door:
D.i.e.d.e.r.i.k. .B.e.r.g.h.s.
Gecondoleerd Carola, familie en vrienden. Wat een waardeloos nieuws dat Frans is overleden. Hij was een topcollega, hard werken en veel lol met elkaar gehad. Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.
Op 29 mei 2026
om 22:42 getekend door:
J.o.s. .v.a.n. .d.e.n. .B.r.o.e.k.
Dit is niet ok
om 22:42 getekend door:
J.o.s. .v.a.n. .d.e.n. .B.r.o.e.k.
Wat een droevig nieuws! Een hele fijne persoonlijkheid en prettig collega is heen gegaan. Wat een gemis!
Veel sterkte gewenst aan alle vrienden en familie van Frans.
Veel sterkte gewenst aan alle vrienden en familie van Frans.
Op 29 mei 2026
om 21:55 getekend door:
S.a.n.d.e.r. .t.e. .W.o.e.r.d.
Dit is niet ok
om 21:55 getekend door:
S.a.n.d.e.r. .t.e. .W.o.e.r.d.
Beste Carola, familie en vrienden,
Ik heb met heel veel plezier jaren samengewerkt met Frans. Een hele leuke en bijzondere tijd voor mij. Wat een vreselijk gemis. Ben er stil van. Herinner mij nog ons uitstapje naar Seattle en het ontdekken van de prachtige omgeving van mount Rainier in 2014. Heel veel sterkte. Frans was een prachtig mens en een inspiratie voor mij
Ik heb met heel veel plezier jaren samengewerkt met Frans. Een hele leuke en bijzondere tijd voor mij. Wat een vreselijk gemis. Ben er stil van. Herinner mij nog ons uitstapje naar Seattle en het ontdekken van de prachtige omgeving van mount Rainier in 2014. Heel veel sterkte. Frans was een prachtig mens en een inspiratie voor mij
Op 29 mei 2026
om 21:44 getekend door:
V.i.n.c.e.n.t. .S.p.o.e.l.s.t.r.a.
Dit is niet ok
om 21:44 getekend door:
V.i.n.c.e.n.t. .S.p.o.e.l.s.t.r.a.
Beste Carola, familie, vrienden en kennissen.
Gecondoleerd met dit grote verlies.
Als collega van Frans heb ik jaren met hem mogen samenwerken.
Ik kon het niet geloven toen ik het bericht hoorde.
Frans was een collega waar je op kon bouwen.
Zoveel kennis en kunde!
Zoveel goede herinneringen!
Frans, rust zacht.
Gecondoleerd met dit grote verlies.
Als collega van Frans heb ik jaren met hem mogen samenwerken.
Ik kon het niet geloven toen ik het bericht hoorde.
Frans was een collega waar je op kon bouwen.
Zoveel kennis en kunde!
Zoveel goede herinneringen!
Frans, rust zacht.
Op 29 mei 2026
om 12:55 getekend door:
R.u.u.d. .K.i.c.k.e.n.
Dit is niet ok
om 12:55 getekend door:
R.u.u.d. .K.i.c.k.e.n.
Lieve familie,
Wat een verdrietig nieuws. Ik hoop dat jullie steun en warmte bij elkaar zullen vinden om dit gemis te dragen. En dat de mooie herinneringen aan Frans een troost mogen zijn in deze moeilijke tijd.
Wij herinneren ons Frans als een oprecht geïnteresseerde, betrokken en vriendelijke neef.
Rust zacht lieve Frans
Wat een verdrietig nieuws. Ik hoop dat jullie steun en warmte bij elkaar zullen vinden om dit gemis te dragen. En dat de mooie herinneringen aan Frans een troost mogen zijn in deze moeilijke tijd.
Wij herinneren ons Frans als een oprecht geïnteresseerde, betrokken en vriendelijke neef.
Rust zacht lieve Frans
Op 29 mei 2026
om 12:08 getekend door:
W.a.t.z.e. .e.n. .K.a.r.i.n. .N.i.j.d.a.m.
Dit is niet ok
om 12:08 getekend door:
W.a.t.z.e. .e.n. .K.a.r.i.n. .N.i.j.d.a.m.
Frans, ik kende je nog niet zo lang, maar ik heb je in de korte tijd dat ik het voorrecht had je mogen leren kennen, gezien dat je een warme gewaardeerde en prettige collega voor velen was. Je was bereid tijd te maken, en mij mee te nemen in je verhaal waar je mee bezig was met veel enthousiasme. De gesprekken die met je hebt gehad blijven me altijd bij. Vooral de informele gesprekken als er een personeelsfeest was en buiten een gesprek hadden over van alles.
Gecondoleerd en veel sterkte voor de nabestaanden.
Gecondoleerd en veel sterkte voor de nabestaanden.
Op 29 mei 2026
om 10:49 getekend door:
M.a.r.e.c.k. .K.l.i.j.n.s.t.r.a.
Dit is niet ok
om 10:49 getekend door:
M.a.r.e.c.k. .K.l.i.j.n.s.t.r.a.
Frans, ik kende je nog niet zo lang, maar ik heb je in de korte tijd dat ik het voorrecht had je mogen leren kennen, gezien dat je een warme gewaardeerde en prettige collega voor velen was. Je was bereid tijd te maken, en mij mee te nemen in je verhaal waar je mee bezig was met veel enthousiasme. De gesprekken die met je hebt gehad blijven me altijd bij. Vooral de informele gesprekken als er een personeelsfeest was en buiten een gesprek hadden over van alles.
Gecondoleerd en veel sterkte voor de nabestaanden.
Gecondoleerd en veel sterkte voor de nabestaanden.
Op 29 mei 2026
om 10:48 getekend door:
M.a.r.e.c.k. .K.l.i.j.n.s.t.r.a.
Dit is niet ok
om 10:48 getekend door:
M.a.r.e.c.k. .K.l.i.j.n.s.t.r.a.
Gecondoleerd. Het was geweldig om met je te mogen samenwerken, wat een pracht mens. Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.
Op 29 mei 2026
om 9:50 getekend door:
J.e.r.o.e.n. .S.t.e.v.e.l.i.n.k.
Dit is niet ok
om 9:50 getekend door:
J.e.r.o.e.n. .S.t.e.v.e.l.i.n.k.
Heel veel liefs en sterkte Carola. Dat hij daarboven ook nog maar weer door mag galopperen✨
Op 29 mei 2026
om 9:00 getekend door:
J.o.l.y.n.d.a.
Dit is niet ok
om 9:00 getekend door:
J.o.l.y.n.d.a.
Frans was een geweldige collega bij VolkerWessels /DigiBase. Ik heb altijd leuk met hem gewerkt en veel van hem geleerd. Sterkte voor alle naasten voor nu en in de toekomst.
Op 29 mei 2026
om 0:30 getekend door:
S.t.i.j.n.
Dit is niet ok
om 0:30 getekend door:
S.t.i.j.n.
Wat een verdrietig nieuws. Frans zal door velen worden gemist. Ik wens hen sterkte! Persoonlijk zal ik Frans herinneren als een hele fijne collega bij VW.
Op 28 mei 2026
om 23:36 getekend door:
L.u.u.r.t. .v.a.n. .d.e.r. .P.l.o.e.g.
Dit is niet ok
om 23:36 getekend door:
L.u.u.r.t. .v.a.n. .d.e.r. .P.l.o.e.g.
Lieve Frans, fijne collega, zo open voor nieuwe uitdagingen, na defensie. Veel te vroeg.
N dikke knuffel Carola.
N dikke knuffel Carola.
Op 28 mei 2026
om 22:52 getekend door:
J.e.t.
Dit is niet ok
om 22:52 getekend door:
J.e.t.
Wat een schok om dit nieuws te krijgen.
Ik heb altijd opgekeken naar je en bewonderde je om jouw kennis, geduld, nuchterheid en betrokkenheid. De afgelopen jaren regelmatig mogen samenwerken en die herinneringen zal ik koesteren.
Veel sterkte voor alle familie en vrienden.
Frans, ik ga je missen!
Ik heb altijd opgekeken naar je en bewonderde je om jouw kennis, geduld, nuchterheid en betrokkenheid. De afgelopen jaren regelmatig mogen samenwerken en die herinneringen zal ik koesteren.
Veel sterkte voor alle familie en vrienden.
Frans, ik ga je missen!
Op 28 mei 2026
om 22:48 getekend door:
J.o.e.y. .v.a.n. .D.o.e.s.b.u.r.g.
Dit is niet ok
om 22:48 getekend door:
J.o.e.y. .v.a.n. .D.o.e.s.b.u.r.g.
Wat een vreselijk plotseling nieuws. Ongeveer 14 jaar geleden Frans voor het eerst ontmoet als vertekkende Pecoma collega. Later weer collega bij VolkerWessels ik en zal Frans blijven herinneren als een betrokken fijne collega. Veel sterkte voor familie en vrienden.
Op 28 mei 2026
om 22:19 getekend door:
B.r.u.c.e. .v.a.n. .S.t.a.a.l.d.u.i.n.e.n.
Dit is niet ok
om 22:19 getekend door:
B.r.u.c.e. .v.a.n. .S.t.a.a.l.d.u.i.n.e.n.
Je was een fijne vent heb je leren kennen in Yoego tijdens uitzending heb je gelukkig nog een paar keer mogen ontmoeten bij diverse reunies en andere evenementen.
R.I.P
R.I.P
Op 28 mei 2026
om 21:23 getekend door:
A.r.n.o. .P.e.t.e.r.s.e.n.
Dit is niet ok
om 21:23 getekend door:
A.r.n.o. .P.e.t.e.r.s.e.n.
Ik heb je leren kennen op de KMS en we kwamen elkaar weer tegen in voormalig Joegoslavië...erna helaas nooit meer gezien...maar R.I.P. brother
Op 28 mei 2026
om 21:20 getekend door:
E.r.w.i.n. .G.r.a.a.t.
Dit is niet ok
om 21:20 getekend door:
E.r.w.i.n. .G.r.a.a.t.
Helaas veel te vroeg gestorven. Ik heb een aantal jaren heel fijn met hem mogen samenwerken en veel van hem geleerd.
Heel veel sterkte met dit grote verlies.
Martijn
Heel veel sterkte met dit grote verlies.
Martijn
Op 28 mei 2026
om 21:12 getekend door:
M.a.r.t.i.j.n. .J.o.n.g.m.a.n.s.
Dit is niet ok
om 21:12 getekend door:
M.a.r.t.i.j.n. .J.o.n.g.m.a.n.s.
Met veel plezier denk ik terug aan de prettige samenwerking met Frans in de Cloud-werkgroep van VolkerWessels. Op zijn eigen charmante manier droeg hij altijd relevante zaken aan.
Veel sterkte bij het verwerken van dit plotselinge en grote verlies.
Veel sterkte bij het verwerken van dit plotselinge en grote verlies.
Op 28 mei 2026
om 20:09 getekend door:
H.e.n.k. .J.a.n.s.s.e.n.
Dit is niet ok
om 20:09 getekend door:
H.e.n.k. .J.a.n.s.s.e.n.
Dit register is aangemaakt door:
Carola Wiegersma - de Rijk
op 27 mei 2026
en blijft zichtbaar tot:
27 juli 2026
Contact met beheerder >
Carola Wiegersma - de Rijk
op 27 mei 2026
en blijft zichtbaar tot:
27 juli 2026
Contact met beheerder >
Contact met Carola Wiegersma - de Rijk:
Een blijvende herinnering aan: