Giep Franzen

18 september 1932 - 23 oktober 2020

Oprichter FHV/BBDO, Reclameman van de Eeuw, Wetenschapper.

Giep maakte van het merk zijn levenswerk.
Condoleance toevoegen X sluiten
Uw naam:

Uw email (wordt niet gepubliceerd):


Gedenktekst:
 annuleren
Wilt u een SMS ontvangen direct als er een nieuw nationaal register geopend wordt? Stuur dan CONDO AAN naar 3010

We versturen nooit meer dan 5 berichten per week. Deze abonnementsdienst kost 25 cent per ontvangen bericht. U kunt zich afmelden door CONDO STOP te sms-en naar 3010.
        1 t/m 2 van 2
Twee maal per week in de jaren 1970-1990 kwam ik bij toen nog hetende reclamebureau Franzen-Hey & Veltman (FHV) om als filmoperateur om de 35 mm TV-reclame spots te vertonen met hun Philips 35 mm projector, de korte spots van ± 30 sec. moesten vaak 2- of 3x herhaald worden. werden de spots buiten de deur vertoond, dan huurde FHV een portable 35 mm projector met mij er bij om ze bij de cliënt te vertonen (b.v. Heineken) Giep Franzen bleef vaak bescheiden op de achtergrond, terwijl zijn collega's het woord voerde. Het was een voor mij een dynamisch tijd. Het overlijdings- bericht in de dagbladen ontroerde mij! Weer een aimabel man van deze aardbol verdwenen! 
Op 4 november 2020
om 12:20 getekend door:
P.a.u.l. .B.e.r.g.r.a.a.t. .(.R.U.A.D. .A.u.d.i.o.v.i.s.u.e.e.l. .C.e.n.t.r.u.m.,. .A.m.s.t.e.r.d.a.m.).
Dit is niet ok
Dank Giep. Je bent en blijft een voorbeeld! 
Op 31 oktober 2020
om 22:54 getekend door:
P.e.g.g.y. .v.a.n. .S.e.b.i.l.l.e.n.
Dit is niet ok
       1 
Dit register is aangemaakt door:
Inge Ligthart
op 31 oktober 2020
en zal spoedig verdwijnen.
Contact met beheerder >
Contact met Inge Ligthart:


  annuleren

Register verlengen >
Een blijvende herinnering aan:

Giep Franzen

U kunt van dit register en de toegevoegde condoleances zelf een boekje maken en laten drukken. Meer info >

Nieuw boekje maken >
Hou me op de hoogte
Wilt u op de hoogte gehouden worden als er nieuwe (nationale) registers geopend worden? Condoleance.nl biedt verschillende mogelijkheden om op de hoogte te blijven, zoals e-mail, Twitter en SMS. Foto