Robert Kjærby Jensen
12 april 1973 - 12 januari 2026
Onze tijd op deze aarde is tijdelijk , geniet ervan , haal er het beste uit, wees lief voor jezelf , volg je dromen en wees niet bang voor de dood
Dat hij mogen rusten in vrede. Dank voor alles
Beste Robert,
Je was een voorbeeld voor velen, ook voor mij heb je veel betekend, vooral in de Corona tijd. Ik heb genoten van jouw uitzendingen en hebben mij ook gesteund dat we er niet alleen voor staan.
Het overlijden kwam als een schok. Jouw woord mag nooit verloren gaan.
Jan
Je was een voorbeeld voor velen, ook voor mij heb je veel betekend, vooral in de Corona tijd. Ik heb genoten van jouw uitzendingen en hebben mij ook gesteund dat we er niet alleen voor staan.
Het overlijden kwam als een schok. Jouw woord mag nooit verloren gaan.
Jan
Op 9 februari 2026
om 13:18 getekend door:
J.a.n. .H.a.i.t.s.m.a.
Dit is niet ok
om 13:18 getekend door:
J.a.n. .H.a.i.t.s.m.a.
Beste Robert,
Ik wil je nog heel erg bedanken voor de inzichten die jij mij het gegeven. Ik volgde jouw shows al toen je nog op TV was, maar dankzij jouw ervaring j de media, zag jij als geen ander in wat voor fake wereld we leven.
Ik had al mijn vraagtekens wat betreft het vertrouwen in de farmaceuten, medische wereld en de financiële wereld maar jij zorgde dat ik die puzzelstukjes als een geheel begon te zien en dat ik toch niet de enige was die de wereld op een andere manier bekijk als ons wordt voorgeschoteld.
Jouw positieve energie heeft mij tevens laten zien dat het belangrijker is om je te richten op jezelf en de mensen om je heen dan anderen proberen te overtuigen/te veranderen.
o.a. dankzij jou heb ik mijzelf weer kunnen vinden en weet ik nu waar io voor sta en ga.
In 1 van jouw shows zij je...denk niet dat ik er altijd zal zijn en de Jensenshow altijd zal blijven bestaan.
Toen ik dit nieuws hoorde van jou, was io eerst in ongeloof...
Was het echt waar?
Jouw gemis voelt onwerkelijk maar jouw en jouw geluid zullen wij nooit vergeten want wij zijn strijders voor altijd!
Robert, Rust zacht en hopelijk is er nog een hiernamaals en komen we elkaar nog eens tegen.
Niet iedereen kon kou waarderen maar ik vond je een mooi mens!
Ik wil je nog heel erg bedanken voor de inzichten die jij mij het gegeven. Ik volgde jouw shows al toen je nog op TV was, maar dankzij jouw ervaring j de media, zag jij als geen ander in wat voor fake wereld we leven.
Ik had al mijn vraagtekens wat betreft het vertrouwen in de farmaceuten, medische wereld en de financiële wereld maar jij zorgde dat ik die puzzelstukjes als een geheel begon te zien en dat ik toch niet de enige was die de wereld op een andere manier bekijk als ons wordt voorgeschoteld.
Jouw positieve energie heeft mij tevens laten zien dat het belangrijker is om je te richten op jezelf en de mensen om je heen dan anderen proberen te overtuigen/te veranderen.
o.a. dankzij jou heb ik mijzelf weer kunnen vinden en weet ik nu waar io voor sta en ga.
In 1 van jouw shows zij je...denk niet dat ik er altijd zal zijn en de Jensenshow altijd zal blijven bestaan.
Toen ik dit nieuws hoorde van jou, was io eerst in ongeloof...
Was het echt waar?
Jouw gemis voelt onwerkelijk maar jouw en jouw geluid zullen wij nooit vergeten want wij zijn strijders voor altijd!
Robert, Rust zacht en hopelijk is er nog een hiernamaals en komen we elkaar nog eens tegen.
Niet iedereen kon kou waarderen maar ik vond je een mooi mens!
Op 9 februari 2026
om 12:21 getekend door:
M.i.c.h.i.e.l. .P.e.t.e.r.s.
Dit is niet ok
om 12:21 getekend door:
M.i.c.h.i.e.l. .P.e.t.e.r.s.
Jensen
Je was daar toen ik jong was.
Flauwe grappen, zo droog.
Zoveel gelachen.
Veel mensen konden jou toen al niet waarderen.
Des te meer ik het deed.
Je bent zo gegroeid
en hebt zoveel voor ons gedaan.
Want naast al je grappen en grollen
was je er voor ons. He, en de geheime dienst keek mee!
Afgelopen jaren luisterde ik oude Veronica, Yorin-uitzendingen terug.
Eigenlijk hoorde ik toen ook al je wakkere woorden.
Daarom was de resonantie er.
Daarom mis ik jou zo.
Een gat in mijn hart,
een groot verlies.
Te jong en geliefd.
Misschien zonder dat jij wist hoeveel.
Ik mis jou, Robert.
Blijf op ons schijnen.
We kunnen het gebruiken.
Liefs Rianne
Je was daar toen ik jong was.
Flauwe grappen, zo droog.
Zoveel gelachen.
Veel mensen konden jou toen al niet waarderen.
Des te meer ik het deed.
Je bent zo gegroeid
en hebt zoveel voor ons gedaan.
Want naast al je grappen en grollen
was je er voor ons. He, en de geheime dienst keek mee!
Afgelopen jaren luisterde ik oude Veronica, Yorin-uitzendingen terug.
Eigenlijk hoorde ik toen ook al je wakkere woorden.
Daarom was de resonantie er.
Daarom mis ik jou zo.
Een gat in mijn hart,
een groot verlies.
Te jong en geliefd.
Misschien zonder dat jij wist hoeveel.
Ik mis jou, Robert.
Blijf op ons schijnen.
We kunnen het gebruiken.
Liefs Rianne
Op 9 februari 2026
om 11:25 getekend door:
R.i.a.n.n.e.
Dit is niet ok
om 11:25 getekend door:
R.i.a.n.n.e.
Lieve Robert
Wat heb ik van je genoten.
lekker duidelijk en met humor, precies zoals ik ook ben.
Je was mijn steun de laatste 5 jaren.
Dankjewel daarvoor.
Rust zacht held
Dymphie
Wat heb ik van je genoten.
lekker duidelijk en met humor, precies zoals ik ook ben.
Je was mijn steun de laatste 5 jaren.
Dankjewel daarvoor.
Rust zacht held
Dymphie
Op 9 februari 2026
om 11:08 getekend door:
D.y.m.p.h.i.e. .H.e.n.d.r.i.k.s.
Dit is niet ok
om 11:08 getekend door:
D.y.m.p.h.i.e. .H.e.n.d.r.i.k.s.
ik denk elke dag aan Robert.He had such a courage and he was so right...especially about "de stomme mensen,STOMME MENSEN) Hij was a groot verlichter en een heel groot steun.
Ik zal hem nooit vergeten . Hij was een mens met een groot verstand en met een groot hart.
Ik ben diepbedroefd over dit enorme verlies.
met al mijn tranen ,Linda
Ik zal hem nooit vergeten . Hij was een mens met een groot verstand en met een groot hart.
Ik ben diepbedroefd over dit enorme verlies.
met al mijn tranen ,Linda
Op 9 februari 2026
om 11:06 getekend door:
L.i.n.d.a.
Dit is niet ok
om 11:06 getekend door:
L.i.n.d.a.
Lieve Robert,
Dankjewel 🙏 vooral voor jouw kijk op de dood. Voor alle lachbuien die je mij gegeven hebt. En nog wanneer ik stukjes terugkijk. Je bent niet weg. Je bent de allesomvattende Liefde waarin we ons kunnen koesteren.
Eline💞✨
Dankjewel 🙏 vooral voor jouw kijk op de dood. Voor alle lachbuien die je mij gegeven hebt. En nog wanneer ik stukjes terugkijk. Je bent niet weg. Je bent de allesomvattende Liefde waarin we ons kunnen koesteren.
Eline💞✨
Op 9 februari 2026
om 10:50 getekend door:
E.l.i.n.e.
Dit is niet ok
om 10:50 getekend door:
E.l.i.n.e.
Lieve Robert,
Jij hebt mijn ogen ook geopend, dankjewel voor alles wat je voor ons gedaan hebt. We gaan jou missen.
Rust zacht,
Jolanda.
Jij hebt mijn ogen ook geopend, dankjewel voor alles wat je voor ons gedaan hebt. We gaan jou missen.
Rust zacht,
Jolanda.
Op 9 februari 2026
om 10:10 getekend door:
J.o.l.a.n.d.a. .b.o.v.e.n.s.
Dit is niet ok
om 10:10 getekend door:
J.o.l.a.n.d.a. .b.o.v.e.n.s.
Dank voor alles wat je hebt gedeeld Robert. Je was degene die mij als eerste 'de ogen deed openen' over wat er nog meer gaande is...
En dank voor je ook wijze liefdevolle woorden.
En dank voor je ook wijze liefdevolle woorden.
Op 9 februari 2026
om 9:50 getekend door:
F.l.o.o.r.
Dit is niet ok
om 9:50 getekend door:
F.l.o.o.r.
Robert Jensen, wat een media durfal!
Rust zacht.
Rust zacht.
Op 9 februari 2026
om 9:26 getekend door:
R.u.d.i. .e.n. .R.i.a.
Dit is niet ok
om 9:26 getekend door:
R.u.d.i. .e.n. .R.i.a.
Robert jij hebt vele ogen geopend.
Op 9 februari 2026
om 8:52 getekend door:
P.e.t.e.r. .r.o.o.s.
Dit is niet ok
om 8:52 getekend door:
P.e.t.e.r. .r.o.o.s.
Robbert wat was jij een topper en held man.
Je zei wat je ervan vond en was recht voor z’n raap.
Je hebt ons door heel veel shit tijden heen geholpen en het is nu zo’n enorm groot gemis om jouw te moeten missen.
Ook al kenden we je niet persoonlijk je voelde als een vriend.
“in je hart leven mensen,
die daar helemaal thuis zijn,
ze zullen daar altijd blijven wonen,
zelfs als ze niet meer op deze aarde zijn.”
Rust in vrede 🙏🕯️
Je zei wat je ervan vond en was recht voor z’n raap.
Je hebt ons door heel veel shit tijden heen geholpen en het is nu zo’n enorm groot gemis om jouw te moeten missen.
Ook al kenden we je niet persoonlijk je voelde als een vriend.
“in je hart leven mensen,
die daar helemaal thuis zijn,
ze zullen daar altijd blijven wonen,
zelfs als ze niet meer op deze aarde zijn.”
Rust in vrede 🙏🕯️
Op 9 februari 2026
om 8:42 getekend door:
A.t.i.e.
Dit is niet ok
om 8:42 getekend door:
A.t.i.e.
Vaarwel held, ik kan het nog steeds niet geloven. Je was altijd een stap vóór op de rest maar deze had ik niet verwacht. Ik zal je erg missen
Op 9 februari 2026
om 1:32 getekend door:
B.o.b.
Dit is niet ok
om 1:32 getekend door:
B.o.b.
Wat heb je ons geholpen de ogen te openen en afstand te nemen op kritieke momenten om met een koelen helder hoofd naar situaties te kijken. We zullen je missie verder uitdragen om het kwaad weerstand te geven want wij vrezen net als jij niet te dood maar zullen lichtdragers zijn in donkere tijden. Dank je voor je geweldige zijn. 🕯️🙏💜
Op 9 februari 2026
om 0:30 getekend door:
S.a.n.d.r.a. .g.r.a.a.s.
Dit is niet ok
om 0:30 getekend door:
S.a.n.d.r.a. .g.r.a.a.s.
Bedankt Robert, voor wat je voor ons, echte Nederlanders, hebt betekend.
Dat je mensen het woord hebt teruggegeven wat ze werd afgenomen.
We gaan je missen!
Rust in Vrede.
Dat je mensen het woord hebt teruggegeven wat ze werd afgenomen.
We gaan je missen!
Rust in Vrede.
Op 8 februari 2026
om 22:02 getekend door:
J.o.s. .S.c.h.e.t.t.e.r.s.
Dit is niet ok
om 22:02 getekend door:
J.o.s. .S.c.h.e.t.t.e.r.s.
Lieve Robert, wat heb je voor mij veel betekend in al die jaren, wat zal ik je missen.
Dat je je rust mag vinden. Veel liefs
Dat je je rust mag vinden. Veel liefs
Op 8 februari 2026
om 21:57 getekend door:
G.e.r.d.a.
Dit is niet ok
om 21:57 getekend door:
G.e.r.d.a.
Ik zal je missen Robert, je unieke kijk op dingen, je humor, alles. Ik ga vooral de wekelijkse show missen, rust zacht topper🙏
Op 8 februari 2026
om 20:58 getekend door:
M.a.r.c.o.
Dit is niet ok
om 20:58 getekend door:
M.a.r.c.o.
Lieve Robert je was mijn held en zal dat altijd blijven, ik hield gewoon van je, en zal dat altijd blijven doen, rust zacht vriendje😢💋❤️
Op 8 februari 2026
om 19:57 getekend door:
M.a.r.c.e.l. .W.i.n.a.n.d.s.
Dit is niet ok
om 19:57 getekend door:
M.a.r.c.e.l. .W.i.n.a.n.d.s.
Robert, in de afgelopen jaren vanaf covid heb je mij weten te inspireren. Ik was niet alleen. Veel strubbelingen in privé en op werk heb ik ervaren. En het stomme is, nu je overleden bent...durven mensen om mij heen ineens hun mond open te doen. En ineens aangeven met hun eigen verhaal waarom iets niet klopt. Ik hoop Robert dat je dit meekrijgt, als de mensen om mij heen zich zo uitspreken, dan zijn er heel veel meer die jouw overlijden niet zagen aankomen en toch onderbewust op jou vertrouwden. Jouw verhaal op de achterbank hadden geparkeerd voor een later moment...ik hoop dat je dit meekrijgt. Jouw visie en standpunt heeft veel mensen bereikt dan dat je vermoedelijk dacht. Veel liefs Angela
Op 8 februari 2026
om 19:25 getekend door:
A.n.g.e.l.a.
Dit is niet ok
om 19:25 getekend door:
A.n.g.e.l.a.
Mijn vriend, die ik niet persoonlijk kende, maar mijn vriend was in mijn hart. Ik mis hem vreselijk en sluit hem voor altijd in mijn hart! Liefde en healing voor alle nabestaanden, ik denk aan jullie!
Op 8 februari 2026
om 18:49 getekend door:
J.o.k.e. .h.e.t.e.m.
Dit is niet ok
om 18:49 getekend door:
J.o.k.e. .h.e.t.e.m.
Rust zacht lieve Robert 🙏🙏🙏. Wat heb jij ontzettend goed werk verricht en mensen wakker geschud. Je was eerste bekende persoon die de corona leugen doorzag. Wat veel mensen voelden, inclusief ik zelf, wist jij perfect te verwoorden en te onderbouwen. Zonder jou waren er veel minder mensen ontwaakt. Mijn dank is groot groot, voor eeuwig. Familie en vrienden van Robert gecondoleerd 🙏🙏🙏
Op 8 februari 2026
om 18:07 getekend door:
M.a.r.c.o.
Dit is niet ok
om 18:07 getekend door:
M.a.r.c.o.
Een blijvende herinnering aan: